Satysfakcja z Infolinii PARP
Kolejny ciekawy projekt badawczy przed nami. Na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości PBS przeprowadzi badanie satysfakcji z Infolinii PARP.
Celem badania jest poznanie opinii na temat wsparcia i konsultacji prowadzonych przez pracowników PARP.
Dostosowywanie pracy Infolinii PARP do potrzeb i wymagań osób korzystających z jej usług jest procesem ciągłym. Prawidłowa, zrozumiała i merytoryczna komunikacja wymaga odpowiednich standardów obsługi.
Ocena poziomu satysfakcji dotyczy zarówno kontaktów telefonicznych, jak i elektronicznych. Badanie będzie realizowane na podstawie ankiety postusługowej, przeprowadzanej dla każdego Kanału kontaktu. Zebrane w trakcie badania dane pozwolą zweryfikować, jaki jest stopień zadowolenia z obsługi na Infolinii PARP oraz jakie elementy można usprawnić, aby podnieść standardy obsługi Klienta.
Projekt badawczy zaplanowany jest na lata 2022–2024.
Więcej informacji na stronie PARP:
https://www.parp.gov.pl/component/content/article/78192:badanie-satysfakcji-infolinii-parp