Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej

21 listopada to Światowy Dzień Życzliwości. Z tej okazji dzielimy się z Wami wynikami naszego badania na temat życzliwości w komunikacji miejskiej w Warszawie.

Od kilku lat m.st. Warszawa prowadzi kampanię społeczną promującą kulturalne zachowania w komunikacji miejskiej “Bądź życzliwym pasażerem, zamiast być monsterem”. W żartobliwy sposób upowszechnia ona kilka zasad, których przestrzeganie umili pasażerom czas przejazdu.

Jedną z nich jest niestawanie w drzwiach pojazdu blokując wsiadanie i wysiadanie, mimo że w środku jest jeszcze miejsce. Czy jest ona przestrzegana? Otóż zdaniem ¾ warszawiaków nie jest. ☹

Czy pasażerowie stołecznej komunikacji są uprzejmi dla siebie nawzajem? Połowa stwierdza, że tak. ALE … 1/3 jest przeciwnego zdania.

Zatem 21 listopada i nie tylko tego dnia wybierajmy KIERUNEK ŻYCZLIWOŚĆ! Zawsze i wszędzie! 😊

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badania na temat życzliwości w komunikacji miejskiej w Warszawie.