PBS partnerem konkursu KAROLE

Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej ogłosił dwudziestą ósmą edycję konkursu KAROLE. Uczestnicy konkursu mają szansę zaprezentować swoje najlepsze projekty i powalczyć o nagrody i staże w firmach. Agencja badawcza PBS jest partnerem konkursu, oferując swoją ekspercką wiedzę, a przede wszystkim nagrodę główną dla zwycięzcy w kategorii – badania marketingowe. 

Organizowany od 1992 roku konkurs KAROLE, kierowany jest do studentów WZiE Politechniki Gdańskiej, którzy w ramach zajęć projektowych stworzyli najbardziej wyróżniające prace. Do konkursu studentów nominują prowadzący ćwiczenia i zajęcia laboratoryjne, a zgłoszone projekty powinny cechować się innowacyjnością, wysoką jakością oraz praktycznym zastosowaniem.

Konkurs podzielony jest na kategorie. Agencja badawcza PBS wzięła pod opiekę merytoryczną jedną z kategorii – badania marketingowe.

Zakres tematyczny kategorii badania marketingowe obejmuje:
– istotę i proces badań marketingowych,
– projektowanie narzędzi badawczych (kwestionariusze, pomiar postaw),
– dobór próby i analiza danych,
– wykorzystywanie metod jakościowych i ilościowych,
– praktyczne zastosowanie wyników badań.

Zgłoszone projekty poddawane są ocenie ekspertów, a laureaci mają szansę nawiązać pierwsze kontakty zawodowe. Autor najlepiej ocenianego projektu z kategorii badania marketingowe będzie miał możliwość zdobyć doświadczenie pracy w branży badawczej, ponieważ dla laureata czeka płatny staż w agencji badawczej PBS.

Finał konkursu odbędzie się 5 kwietnia 2025 r. w gdańskim Dworze Artusa.

Przebieg konkursu warto śledzić na oficjalnym profilu w mediach społecznościowych – Facebook