Badanie wizerunku Politechniki Gdańskiej

Fot. Krzysztof Krzempek/Politechnika Gdańska

Dla Politechniki Gdańskiej rozpoczynamy ogólnopolskie badanie wizerunku marki. Badaniem zostaną objęci obecni i potencjalni studenci oraz ich rodzice, pracownicy, absolwenci, przedstawiciele biznesu oraz społeczność ogólnopolska i lokalna, w tym media.

Badanie wizerunku Politechniki Gdańskiej obejmie łącznie ponad 4 tys. osób. Kwestionariusze zostaną rozesłane do następujących grup osób:

  • studenci i kandydaci na studia oraz ich rodzice
  • pracownicy uczelni
  • absolwenci
  • przedstawiciele biznesu – w przypadku tej grupy analizowane będą także możliwości potencjalnej współpracy z Politechniką Gdańską
  • społeczność ogólnopolska i lokalna (mieszkańcy Gdańska i okolic) oraz media.

– Analizie poddane zostaną takie aspekty, jak postrzeganie uczelni przez każdą z grup naszych interesariuszy, wartości, mocne strony i obszary, które wymagają poprawy. Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie tak obszernych badań, aby lepiej planować komunikację marketingową uczelni. Wyniki ankiet posłużą nam do opracowania strategii promocji PG na kolejne lata – mówi prof. Krzysztof Wilde, rektor Politechniki Gdańskiej.

– Sprawdzimy nie tylko rozpoznawalność samej uczelni, ale również jej osiągnięć, postrzegania oferowanych programów, jakości kształcenia, relacje z pracodawcami czy realizowaną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną – dodaje Maciej Delebis, prezes zarządu agencji badawczej PBS Sp. z o.o..

Badanie potrwa do końca października.