Marka jest subtelnym mechanizmem psychologicznym, który pomaga nam porządkować nasze życie i relacje ze światem. Ludzie od zawsze, gdy tylko zaczęli wymieniać się towarami, musieli posługiwać się jakąś strategią wyboru. Wiemy jak wydobyć i opisać ten złożony kompleks istniejący w umysłach konsumentów. Nasze badania marki odpowiadają na wiele istotnych pytań:

Jaka jest pozycja marki na tle konkurencji? Czy wyróżnia się czymś? W jakich wymiarach konsumenci lepiej oceniają marki konkurencyjne?
Jakie atrybuty są przypisywane naszej marce i markom konkurencyjnym – funkcjonalne, emocjonalne, psychologiczne (mapy percepcji)?
Jakie są doświadczenia z marką?
Jakie elementy składają się na wizerunek naszej marki?
Jakie wartości są utożsamiane z marką?
Czy marka jest kompatybilna ze stylem życia i światem grupy docelowej?
Jakie potrzeby zaspokaja marka?
Czy klienci są przywiązani i lojalni?

Zobacz, jak możesz ulepszyć postrzeganie swojej marki.

Zapytaj naszego eksperta